Spalanie i Kondycja

SHAPE

Efektywny trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu.F

TABATA

Trening przedziałowy o wysokiej intensywności, polegający na przeplataniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku.Trening ten ma bardzo korzystny wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej.Działanie takie związane jest z utrzymującym się od kilku nawet do kilkunastu godzin po zakończeniu treningu podwyższonym metaboliźmie przez co zwiększamy spalanie tkanki tłuszczowej nawet po zakończonych ćwiczeniach.Tabata jest również treningiem,ktory ma też korzystny wpływ na wydolność tlenową organizmu.

POWER BODY

Trening interwałowy mający na celu spalanie i wzmacnianie, angażuje ręce, brzuch, uda i pośladki.

SPINNING

Zajęcia na rowerach stacjonarnych prowadzone przez instruktora, który przy specjalnie dobranej muzyce układa „trasę”, którą uczestnicy zajęć pokonują w różnym tempie, w różnych pozycjach i z obciążeniem dopasowanym do tempa, ustawienia ciała i indywidualnych możliwości każdego ćwiczącego. Jest to trening, który nie obciąża stawów skokowych, kolanowych i biodrowych, a kręgosłup nie jest narażony na mikro wstrząsy. Podczas zajęć uczestnicy spalają do 800 kcal, zwiększają siłę fizyczną i mentalną, poprawiają wytrzymałość; zmniejszają również ryzyko chorób układu krążenia.

Siła i Wzmacnianie

KETTLEBELL & BODYWEIGHT

Trening z odważnikami kulowymi oraz własną masą ciała( z dodatkiem paraletek oraz drążka)
Trening budujący siłę, moc, wytrzymałość oraz poprawiający ogólną sprawność fizyczną.

TRX SUSPENSION TRAINING

TRX został stworzony na potrzeby szkolenia amerykańskich żołnierzy marines, którego podstawowym założeniem jest wykorzystanie w treningu własnego ciężaru ciała „podwieszonego” w różnych pozycjach na specjalnie do tego celu skonstruowanych, nylonowych taśmach. Z dużym powodzeniem został zaakceptowany przez branżę fitness gdzie wytyczył nowe rewolucyjne ścieżki zarówno w treningach fitness jak i treningu personalnym.

Trening na pierwszy rzut oka wygląda na trudny i skomplikowany, a w rzeczywistości okazuje się czystą przyjemnością, którą na drugi dzień słusznie czuć w całym ciele. Może się kojarzyć trochę z salonem ćwiczeń dla artystów cyrkowych, ale tak naprawdę można się zakochać w tej plątaninie już od pierwszych zajęć, bo nic nie przychodzi tu trudno.

 SZTANGI

Zajęcia Sztangi to połączenie treningu siłowego z treningiem wytrzymałościowym,gdzie wykonuje się ćwiczenia z obciążeniem.Cel treningu: redukcja tkanki tłuszczowej,zmiana składu ciała, wzrost siły względnej (bez nadmiernego rozrostu masy mięśniowej)

PERFECT BODY

Trening obwodowy skierowany jest do osób, które oczekują szybkich efektów. Różnorodność ćwiczeń obwodowych i to, że trening łatwo dostosowuje się do indywidualnych potrzeb sprawia, że najczęściej wybierany jest przez ludzi zdeterminowanych, by osiągnąć cel – szczupłą, wysportowaną sylwetkę w krótkim czasie. Trening obwodowy łączy w sobie ćwiczenia na redukcję tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami wzmacniającymi wszystkie mięśnie ciała. Dzięki temu daje wszechstronne efekty, takie jak: zwiększenie siły, poprawa wytrzymałości, wysmuklenie sylwetki. Ze wzgledu na stopniowanie poziomu trudnosci cwiczen idealnie nadaje się dla osob początkujących i zaawansowanych.

AKTYWNY PORANEK

Trening, który pobudzi Cię o poranku oraz doda energii na cały dzień! Ćwiczenia poprawiające ogólną sprawność fizyczną, redukujące tkankę tłuszczową oraz rzeźbiące całe ciało.

Ciało i Umysł

PILATES

Pilates tojeden z najbardziej otwartych i przyjaznych treningów. System pilates jest połączeniem jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Polecany jest bez względu na wiek, kondycję i możliwości ciała.Pilates to metoda ćwiczeń stosowana obecnie na całym świecie. Przynosi korzyści ciału i umysłowi i opiera się na 6 zasadach:

-prawidłowym oddechu – wdech nosem, wydech ustami w odpowiedniej fazie ćwiczeń

-koncentracji – całkowite skupienie się na danej czynności ruchowej

-wyśrodkowaniu – każdy ruch zaczyna się w centrum ciała, czyli od mięśni głębokich brzucha, i wychodzi na zewnątrz. To pozwala uczyć ciało stabilizacji i poprawnej zasady ruchu na co dzień.

-kontroli opartej na świadomym ruchu połączonym z oddechem

-płynności ruchu, wdzięku i harmonii

-precyzji – liczy się jakość i dokładność, a nie ilość ćwiczeń

Plan zajęć