Spalanie i Kondycja

Cross

Zajęcia w formie ćwiczeń funkcjonalnych o wysokiej intensywności (beztlenowej) przeplatane krótkimi przerwami (tlenowymi) co podkręca metabolizm. Przede wszystkim trening ten wspomaga i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, zwiększa siłę i wytrzymałość mięśniową.

Spining

Zajęcia na rowerach stacjonarnych prowadzone przez instruktora, który przy specjalnie dobranej muzyce układa „trasę”, którą uczestnicy zajęć pokonują w różnym tempie, w różnych pozycjach i z obciążeniem dopasowanym do tempa, ustawienia ciała i indywidualnych możliwości każdego ćwiczącego. Jest to trening, który nie obciąża stawów skokowych, kolanowych i biodrowych, a kręgosłup nie jest narażony na mikro wstrząsy. Podczas zajęć uczestnicy spalają do 800 kcal, zwiększają siłę fizyczną i mentalną, poprawiają wytrzymałość; zmniejszają również ryzyko chorób układu krążenia.

BodyMAX

Trening o charakterze wzmacniająco- kształtującym. Ćwiczenia na tych zajęciach skupiają się na miejscach szczególnie kłopotliwych, w których najczęściej odkłada się tkanka tłuszczowa. Zapewniają smukłe ramiona,płaski brzuch, jędrne pośladki i zgrabne uda. Są to ćwiczenia siłowe modelujące górne oraz dolne partie mięśniowe z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała oraz różnorodnego sprzętu fitness’owego.

Siła i Wzmacnianie

Fit Ball

Dynamiczne, a za razem stabilizujące i wzmacniające zajęcia z wykorzystaniem piłek rehabilitacyjnych. Kulisty kształt piłki wpływa na zaangażowanie wszystkich mięśni stabilizujących ciało, co wiąże się z potrzebą utrzymywania równowagi podczas wysiłku. Ćwiczenia z piłkami zapewniają dużą skuteczność połączoną z zabawą oraz brak ograniczeń wiekowych.

Zgrabna Sylwetka

Kompleksowy zestaw ćwiczeń na główne partie ciała.  Na tych zajęciach można popracować nad kształtem sylwetki, jędrnością mięśni i kondycją jednocześnie.

Aktywny Poranek

Trening, który pobudzi Cię o poranku oraz doda energii na cały dzień! Ćwiczenia poprawiające ogólną sprawność fizyczną, redukujące tkankę tłuszczową oraz rzeźbiące całe ciało.

Płaski Brzuch

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część zajęć to solidna rozgrzewka funkcjonalna, druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Regularny trening w połączeniu z odpowiednią dietą gwarantuje zmniejszenie obwodu talii.

Trening obwodowy

Kompleksowy trening poprawiający sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. Ćwiczenia na poszczególnych stacjach ułożone są w obwód, wykonywany przez uczestników kilkakrotnie w trakcie zajęć. To idealny wybór dla osób znudzonych klasycznym treningiem siłowym, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.

Kettlebells

Rodzaj treningu funkcjonalnego, bazujący na ćwiczeniach wielostawowych z odważnikiem kulowym. Odpowiednio dobrana intensywność zajęć oraz specyficzny kształt przyboru powodują, że podczas jednego treningu jesteśmy w stanie równocześnie kształtować zdolności kondycyjne, koordynacyjne oraz modelować naszą sylwetkę.

Step + Wzmacnianie

Zajęcia prowadzone przy użyciu platform ­stepów składają się z 2 części: kondycyjnej i wzmacniającej. Mało skomplikowane, lecz szybkie i dynamiczne kroki podkręcają metabolizm i spalają tłuszcz. Część wzmacniająca to ćwiczenia, które mają na celu zapewnić płaski brzuch oraz zgrabne uda i pośladki.

Taniec i zabawa

Step Dance

Choreograficzne zajęcia aerobowe na stepie, prowadzone w rytm energicznej muzyki. Sekwencje tanecznych kroków, obrotów oraz przejść przez step mają na celu poprawę wydolności, koordynacji i pamięci ruchowej, spalanie tkanki tłuszczowej, a także wzmocnienie mięśni nóg i pośladków. Zajęcia kończą się ćwiczeniami rozciągającymi mięśnie nóg oraz tułowia.

Ciało i Umysł

Pilates+

Zestaw ćwiczeń bazujących na elementach metody Pilatesa, Yogi, Thai-Chi i stretchingu. Zajęcia prowadzone przy dźwiękach spokojnej muzyki, wzmacniające mięśnie posturalne,  poprawiające ruchomość w stawach,  korygujące postawę ciała. Optycznie wydłużają i wysmuklają sylwetkę, wprowadzają nas w dobry nastrój i jednocześnie poprawiają nasz wygląd.  Zajęcia dla każdego.

Yoga

To staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia.

Plan zajęć