Spalanie i Kondycja

 

Cross

Zajęcia w formie ćwiczeń funkcjonalnych o wysokiej intensywności (beztlenowej) przeplatane krótkimi przerwami (tlenowymi) co podkręca metabolizm. Przede wszystkim trening ten wspomaga i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, zwiększa siłę i wytrzymałość mięśniową.

Tabata

Trening przedziałowy o wysokiej intensywności, polegający na przeplataniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku.Trening ten ma bardzo korzystny wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej.Działanie takie związane jest z utrzymującym się od kilku nawet do kilkunastu godzin po zakończeniu treningu podwyższonym metaboliźmie przez co zwiększamy spalanie tkanki tłuszczowej nawet po zakończonych ćwiczeniach.Tabata jest również treningiem,ktory ma też korzystny wpływ na wydolność tlenową organizmu.

Spinning

Zajęcia na rowerach stacjonarnych prowadzone przez instruktora, który przy specjalnie dobranej muzyce układa „trasę”, którą uczestnicy zajęć pokonują w różnym tempie, w różnych pozycjach i z obciążeniem dopasowanym do tempa, ustawienia ciała i indywidualnych możliwości każdego ćwiczącego. Jest to trening, który nie obciąża stawów skokowych, kolanowych i biodrowych, a kręgosłup nie jest narażony na mikro wstrząsy. Podczas zajęć uczestnicy spalają do 800 kcal, zwiększają siłę fizyczną i mentalną, poprawiają wytrzymałość; zmniejszają również ryzyko chorób układu krążenia.

Bikini Body

Trening o charakterze wzmacniająco- kształtującym. Ćwiczenia na tych zajęciach skupiają się na miejscach szczególnie kłopotliwych, w których najczęściej odkłada się tkanka tłuszczowa. Zapewniają smukłe ramiona,płaski brzuch, jędrne pośladki i zgrabne uda. Są to ćwiczenia siłowe modelujące górne oraz dolne partie mięśniowe z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała oraz różnorodnego sprzętu fitness’owego.

Siła i Wzmacnianie

Fit Ball Dynamic

Dynamiczne, a zarazem stabilizujące i wzmacniające zajęcia z wykorzystaniem piłek fitness. Kulisty kształt piłki wpływa na zaangażowanie wszystkich mięśni stabilizujących ciało, co wiąże się z potrzebą utrzymywania równowagi podczas wysiłku. Większość ćwiczeń wzmacniających wykonywanych jest z piłką w rękach lub leżąc na piłce, dodatkowo zwiększona intensywność pomaga spalić więcej kalorii. Na zajęciach pracuje całe ciało.

Zgrabna Sylwetka

Kompleksowy zestaw ćwiczeń na główne partie ciała.  Na tych zajęciach można popracować nad kształtem sylwetki, jędrnością mięśni i kondycją jednocześnie.

Aktywny Poranek

Trening, który pobudzi Cię o poranku oraz doda energii na cały dzień! Ćwiczenia poprawiające ogólną sprawność fizyczną, redukujące tkankę tłuszczową oraz rzeźbiące całe ciało.

Płaski Brzuch

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część zajęć to solidna rozgrzewka funkcjonalna, druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Regularny trening w połączeniu z odpowiednią dietą gwarantuje zmniejszenie obwodu talii.

Trening obwodowy

Kompleksowy trening poprawiający sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. Ćwiczenia na poszczególnych stacjach ułożone są w obwód, wykonywany przez uczestników kilkakrotnie w trakcie zajęć. To idealny wybór dla osób znudzonych klasycznym treningiem siłowym, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.

Kettlebells

Rodzaj treningu funkcjonalnego, bazujący na ćwiczeniach wielostawowych z odważnikiem kulowym. Odpowiednio dobrana intensywność zajęć oraz specyficzny kształt przyboru powodują, że podczas jednego treningu jesteśmy w stanie równocześnie kształtować zdolności kondycyjne, koordynacyjne oraz modelować naszą sylwetkę.

Ciało i Umysł

Pilates+

Zestaw ćwiczeń bazujących na elementach metody Pilatesa, Yogi, Thai-Chi i stretchingu. Zajęcia prowadzone przy dźwiękach spokojnej muzyki, wzmacniające mięśnie posturalne,  poprawiające ruchomość w stawach,  korygujące postawę ciała. Optycznie wydłużają i wysmuklają sylwetkę, wprowadzają nas w dobry nastrój i jednocześnie poprawiają nasz wygląd.  Zajęcia dla każdego.

Yoga

To staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia.

Plan zajęć