Spalanie i Kondycja

SHAPE

Efektywny trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu.F

TABATA

Trening przedziałowy o wysokiej intensywności, polegający na przeplataniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku.Trening ten ma bardzo korzystny wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej.Działanie takie związane jest z utrzymującym się od kilku nawet do kilkunastu godzin po zakończeniu treningu podwyższonym metaboliźmie przez co zwiększamy spalanie tkanki tłuszczowej nawet po zakończonych ćwiczeniach.Tabata jest również treningiem,ktory ma też korzystny wpływ na wydolność tlenową organizmu.

POWER BODY

Trening interwałowy mający na celu spalanie i wzmacnianie, angażuje ręce, brzuch, uda i pośladki.

SPINNING

Zajęcia na rowerach stacjonarnych prowadzone przez instruktora, który przy specjalnie dobranej muzyce układa „trasę”, którą uczestnicy zajęć pokonują w różnym tempie, w różnych pozycjach i z obciążeniem dopasowanym do tempa, ustawienia ciała i indywidualnych możliwości każdego ćwiczącego. Jest to trening, który nie obciąża stawów skokowych, kolanowych i biodrowych, a kręgosłup nie jest narażony na mikro wstrząsy. Podczas zajęć uczestnicy spalają do 800 kcal, zwiększają siłę fizyczną i mentalną, poprawiają wytrzymałość; zmniejszają również ryzyko chorób układu krążenia.

NINJA KIDS

Zajęcia skierowane do dzieci w wieku 5-10 lat. Trening obwodowy łączący dobór odpowiednich ćwiczeń rozwijających wszystkie cechy motoryczne dziecka w połączeniu z dobrą zabawą i rywalizacją, co dodatkowo zmobilizuje i zachęci najmłodszych do systematycznego uczestnictwa w zajęciach.

Siła i Wzmacnianie

KETTLEBELL & BODYWEIGHT

Trening z odważnikami kulowymi oraz własną masą ciała( z dodatkiem paraletek oraz drążka)
Trening budujący siłę, moc, wytrzymałość oraz poprawiający ogólną sprawność fizyczną.

TBC

Są to zajęcia wzmacniające. Pod tajemniczą nazwą „TBC” w naszej siłowni kryją się bardzo intensywne ćwiczenia ogólnorozwojowe. Zajęcia trwają około 50 minut, a w ich trakcie będziesz mógł spalić nawet do 500 kcal. Skrót TBC to nic innego, jak pierwsze litery od angielskich słów Total Body Conditioning. W tłumaczeniu oznacza to modelowanie całego ciała, w praktyce natomiast stanowi połączenie ćwiczeń aerobowych (przyśpieszających oddech i puls) ze wzmacniającymi.

 SZTANGI

Zajęcia Sztangi to połączenie treningu siłowego z treningiem wytrzymałościowym,gdzie wykonuje się ćwiczenia z obciążeniem.Cel treningu: redukcja tkanki tłuszczowej,zmiana składu ciała, wzrost siły względnej (bez nadmiernego rozrostu masy mięśniowej)

PERFECT BODY

Trening obwodowy skierowany jest do osób, które oczekują szybkich efektów. Różnorodność ćwiczeń obwodowych i to, że trening łatwo dostosowuje się do indywidualnych potrzeb sprawia, że najczęściej wybierany jest przez ludzi zdeterminowanych, by osiągnąć cel – szczupłą, wysportowaną sylwetkę w krótkim czasie. Trening obwodowy łączy w sobie ćwiczenia na redukcję tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami wzmacniającymi wszystkie mięśnie ciała. Dzięki temu daje wszechstronne efekty, takie jak: zwiększenie siły, poprawa wytrzymałości, wysmuklenie sylwetki. Ze wzgledu na stopniowanie poziomu trudnosci cwiczen idealnie nadaje się dla osob początkujących i zaawansowanych.

AKTYWNY PORANEK

Trening, który pobudzi Cię o poranku oraz doda energii na cały dzień! Ćwiczenia poprawiające ogólną sprawność fizyczną, redukujące tkankę tłuszczową oraz rzeźbiące całe ciało.

Ciało i Umysł

MENTAL BODY

Mental Body to nowoczesna forma treningu Body & Mind. Powstała ona z połączenia innych, klasycznych form ćwiczeń. Zajęcia Mental Body łączą w sobie elementy ćwiczeń aerobowych, jogi, pilatesu i tańca klasycznego.
W Mental Body kluczowe jest stałe kontrolowanie pracy każdego aktywowanego mięśnia oraz skupienie na wykonywanych czynnościach. W tych ćwiczeniach dokładność i staranność ruchów jest ważniejsza od ilości wykonanych powtórzeń. Pamiętajmy więc, żeby podczas każdego treningu skupić się na prawidłowości wykonywanych ćwiczeń, a nie na ilości czy obciążeniu.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia polecane przede wszystkim dla osób, które prowadzą siedzący tryb życia. Odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie posturalne zapobiegając bólom kręgosłupa, poprawią sylwetkę oraz samopoczucie. Zajęcia składają się z rozgrzewki, sesji głównej i rozciągania połączonego z relaksacją. Mają charakter profilaktyczny, jak i terapeutyczny. Są skierowane dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej.

Plan zajęć