Spalanie i Kondycja

Cross

Zajęcia w formie ćwiczeń funkcjonalnych o wysokiej intensywności (beztlenowej) przeplatane krótkimi przerwami (tlenowymi) co podkręca metabolizm. Przede wszystkim trening ten wspomaga i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, zwiększa siłę i wytrzymałość mięśniową.

Tabata

Trening przedziałowy o wysokiej intensywności, polegający na przeplataniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku.Trening ten ma bardzo korzystny wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej.Działanie takie związane jest z utrzymującym się od kilku nawet do kilkunastu godzin po zakończeniu treningu podwyższonym metaboliźmie przez co zwiększamy spalanie tkanki tłuszczowej nawet po zakończonych ćwiczeniach.Tabata jest również treningiem,ktory ma też korzystny wpływ na wydolność tlenową organizmu.

Spinning

Zajęcia na rowerach stacjonarnych prowadzone przez instruktora, który przy specjalnie dobranej muzyce układa „trasę”, którą uczestnicy zajęć pokonują w różnym tempie, w różnych pozycjach i z obciążeniem dopasowanym do tempa, ustawienia ciała i indywidualnych możliwości każdego ćwiczącego. Jest to trening, który nie obciąża stawów skokowych, kolanowych i biodrowych, a kręgosłup nie jest narażony na mikro wstrząsy. Podczas zajęć uczestnicy spalają do 800 kcal, zwiększają siłę fizyczną i mentalną, poprawiają wytrzymałość; zmniejszają również ryzyko chorób układu krążenia.

4×3

Trening interwałowy, zbudowany z trzech rund ćwiczeń o zmiennej intensywności, wykonywanych na czas. Trening ma na celu spalanie tkanki tłuszczowej, poprawę wydolności oraz wzmocnienie ciała.

Bikini Body

Trening o charakterze wzmacniająco- kształtującym. Ćwiczenia na tych zajęciach skupiają się na miejscach szczególnie kłopotliwych, w których najczęściej odkłada się tkanka tłuszczowa. Zapewniają smukłe ramiona,płaski brzuch, jędrne pośladki i zgrabne uda. Są to ćwiczenia siłowe modelujące górne oraz dolne partie mięśniowe z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała oraz różnorodnego sprzętu fitness’owego.

Mixer

Mixer – trening o wysokiej intensywności w pierwszej połowie, mający na celu spalanie tkanki tłuszczowej oraz poprawę kondycji. Druga część to ćwiczenia z użyciem sprzętów, wzmacniająca całe ciało.

 

Siła i Wzmacnianie

Kettlebell Hardstyle

Poznaj system, który zmieni Twoje podejście do treningu, do bycia silnym i sprawnym człowiekiem.

HardStyle to nie jest trening do „upadłego” ( choć nazwa wskazuje na coś innego ). Na samym początku uczymy Cię podstaw oddychania biomechanicznego, przypinania poszczególnych partii mięśniowych, odpowiedniej techniki wykonania ćwiczenia. Dopiero po min 3 miesiącach treningów przychodzi czas na sprawdziany i testy, których nie jesteś w stanie zrobić na początku bez znajomości ćwiczeń. Treningi mamy na takim poziomie, że nie jeden „mistrz klubu” stwierdziłby, że to nie możliwe do zrobienia.
A My to robimy. Przerzucamy tony kilogramów na jednym treningu, po to, by czuć siłę, jaką dają odważniki kulowe.
Co ważne – robimy to bezpiecznie.

 Strong&Sexy

 Zajęcia Strong&Sexy to połączenie treningu siłowego z treningiem wytrzymałościowym,gdzie wykonuje się ćwiczenia z obciążeniem.

Cel treningu: redukcja tkanki tłuszczowej,zmiana składu ciała, wzrost siły względnej (bez nadmiernego rozrostu masy mięśniowej)

Zgrabna Sylwetka

Kompleksowy zestaw ćwiczeń na główne partie ciała.  Na tych zajęciach można popracować nad kształtem sylwetki, jędrnością mięśni i kondycją jednocześnie.

Perfect Body

Trening obwodowy skierowany jest do osób, które oczekują szybkich efektów. Różnorodność ćwiczeń obwodowych i to, że trening łatwo dostosowuje się do indywidualnych potrzeb sprawia, że najczęściej wybierany jest przez ludzi zdeterminowanych, by osiągnąć cel – szczupłą, wysportowaną sylwetkę w krótkim czasie. Trening obwodowy łączy w sobie ćwiczenia na redukcję tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami wzmacniającymi wszystkie mięśnie ciała. Dzięki temu daje wszechstronne efekty, takie jak: zwiększenie siły, poprawa wytrzymałości, wysmuklenie sylwetki. Ze wzgledu na stopniowanie poziomu trudnosci cwiczen idealnie nadaje się dla osob początkujących i zaawansowanych.

Piękna Sylwetka

Cwiczenia z obciążeniem zewnętrznym jak i z własną masą ciała, angażujące wszystkie mięśnie, prowadzące do wzmocnienia ciała, rekompozycji składu ciała oraz  wizualnej poprawy sylwetki.

Fit Ball

Trening wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Doskonałe rezultaty pracy nad ciałem dzięki niestabilnej powierzchni piłki, która u uczestników wymusza świadomą pracę, technikę i szukanie tzw. balansu ciała. Trening z piłką to połączenie efektów wzmacniających mięśnie, korekcyjnych, stabilizujących i odciążających stawy kręgosłupa. Celem zajęć jest wzmocnienie głębokich mięśni ciała odpowiedzialnych za piękną sylwetkę, wyprostowaną postawę. Trening dla wszystkich.

Aktywny Poranek

Trening, który pobudzi Cię o poranku oraz doda energii na cały dzień! Ćwiczenia poprawiające ogólną sprawność fizyczną, redukujące tkankę tłuszczową oraz rzeźbiące całe ciało.

Ciało i Umysł

Deep Workout

Zestaw ćwiczeń bazujących na elementach metody Pilatesa, Yogi, Thai-Chi i stretchingu. Zajęcia prowadzone przy dźwiękach spokojnej muzyki, wzmacniające mięśnie posturalne,  poprawiające ruchomość w stawach,  korygujące postawę ciała. Optycznie wydłużają i wysmuklają sylwetkę, wprowadzają nas w dobry nastrój i jednocześnie poprawiają nasz wygląd.  Zajęcia dla każdego.

 

Plan zajęć